Rödluvan

 
 
Jag kan inte sluta rita rödluvan
Fortsatte i samma anda som näckrosdammen och gjorde bakgrund! Det är som sagt nytt för mig, som jag tidigare skrev i detta inlägget.
 
, Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, digital art, drawing, fairies, fairy, fairytale, fairytales, fantasy art, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, konsttillsalu, low brow art, lowbrow art, min konst, my art, red riding hood, redridinghood, röd, rödluvan, saga, sagor, steampunk art, tecknare, tecknat, teckning, teckningar, the artist, varg, vargar, wolf | |
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Åh så fint!

Svar: Tack:)
LOUIE

#2 - - Alicia:

Men duu, vilken vacker! Väldigt fint skuggat med prickarna, jag gillar att den röda "luvan" är det enda som färglagts + symboliken i den gigantiska vargen. Väldigt fin illustration!

Svar: Tack så väldigt mycket! :)
LOUIE

#3 - - ellenlundis:

Va fint du har gjort på din blogg. :)

Fint tecknat! :)

Svar: Tack och tack :)
LOUIE

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

cool bild

Svar: Tack!
LOUIE

#5 - - Katarina:

Jättefint!

Svar: Tack:)
LOUIE

#6 - - Amelie • amytuesday:

Har spenderat en lång stund med att scrolla igenom ditt arbete, och girl, du är GODDAMN AMAZING! Ditt bildspråk är så vansinnigt vackert, och jag kan inte sluta titta och hänföras.

Just nu är jag så överväldigad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen (men jag är rätt säker på att jag snart hör av mig med frågan om du vill designa min räv-tatuering, och vad det skulle kosta...). Ta hand om dig, du är fantastisk!

Svar: Åh tack så mycket, det betyder mycket att få en sån fin kommentar :DJag designar gärna din räv-tatuering, det är bara att skicka ett mail så kan vi diskutera mer där :)
[email protected]
Tack igen, ha en bra dag!
LOUIE

Upp