Sneak peak

 
 
Teckning jag håller på med nu, som ni ser är den långt ifrån klar. Den kommer nog ta ett par dagar till. Jag brukar aldrig göra så många detaljer, och det här med bakgrunder är något nytt för mig. Jag brukar oftast täcka ytorna med antingen hår eller en himmel, haha. Men valde att göra något annorlunda den här gången, får se hur det blir när jag är klar.
 
 
, Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, digital art, fantasy art, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, low brow art, lowbrow art, min konst, mother nature, my art, natur, nature, steampunk art, tecknare, tecknat, teckning, teckningar | |
#1 - - Anonym:

Imponerande

#2 - - ellenlundis:

Du är duktig du! :)

Svar: Tack :)
LOUIE

Upp