Inachis io

 
 
Akryl 60x60
 
Då är jag klar med tavlan. Jag kanske lägger till några små detaljer till, men på det stora hela så är den klar.Precis som den andra fjärilsflickan säljer jag den här.
Om ni är sugna på att köpa så skicka ett mail så kan vi diskutera pris :)
 
 
 
Målningar | acrylic, acrylic painting, akryl, akryl målning, butterflies, butterfly, eye, eyes, fantasy, fantasy art, fjäril, fjärilar, fjärilsflicka, inachis, inachis io, leaf, löv, måla, målning, natur, nature, paint, painting, pop surrealism, surrealism, ögon | |
#1 - - ellenlundis:

Wow! :o Du har talang! :D
Svar: Vad tyckte du om serieblogg? :) Om du vill så kan du kommentera min serieblogg. Men bara om du vill.

http://bibelgangget.blogspot.se/

Svar: Tack så mycket :)Jo som jag skrev innan tyckte jag om den, går in lite då och då och kollar :)
LOUIE

#2 - - ellenlundis:

svar: Härligt! Trodde att folk inte kollar in på min serieblogg. :) Roligt att du kikar in då och då. Jag gillar din blogg.

Upp