Fjärilsflicka

 
 
Akryl 80x80
 
Nu är den klar! Jag vet inte hur många gånger jag gjorde om den men tillslut kom jag fram till vilket motiv jag ville ha. Hör ihop med Blomflickan.
 
Jag säljer den förresten, så om ni är intresserade så är det bara att skicka ett mail.
 
 
Målningar | acrylic, acrylic painting, akryl, akryl målning, art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artist, artwork, blomblad, blomflicka, blomma, blommor, butterflies, butterfly, colour, cute, fantasy, fantasy art, fjäril, fjärilar, fjärilsflicka, flicka, flower, färg, girl, konst, konst blogg, konst till salu, konstblogg, konstnär, magi, natur, nature, pretty, sweet | |
#1 - - Mikaela:

Den här gillade jag verkligen, superfin!

Svar: Tack så väldigt mycket :D
LOUIE

#2 - - OKHM:

Åh va fin, älskar blommorna!

Svar: Tack :D
LOUIE

#3 - - myawesomedays.blogg.se:

Vad duktig du är

Svar: Tack så mycket :)
LOUIE

Upp