The girl of glass

 
 
Kommer ni ihåg Flickan av glas, serien som jag påbörjade men slutade med efter endast två sidor? Här är iallafall en teckning jag gjorde nyligen som tillhör berättelsen, och som jag tycker jag lyckades få ner på papper rätt så bra. Berättelsen om Ella, flickan av glas, finns fortfarande i mitt huvud, och en dag så ska jag få ut den på något sätt. Jag kanske fortsätter på serien någon gång i framtiden, men jag kan inte lova något. Tills dess får den surrealistiska sagan om Ella vara för bara mig att ta del av.
 
Och gott nytt år förresten!
 
 
, Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, comic, digital art, drawing, fantasy art, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, konsttillsalu, low brow art, lowbrow art, min konst, my art, serie, steampunk art, tecknad film, tecknare, tecknat, teckning, teckningar | |
#1 - - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Åh såå fin teckning!:D

Gott nytt år på dig med<3

Svar: Tack såmycket :)
LOUIE

#2 - - ellenlundis:

Huu.. varelsen bredvid flickan är lite otäck, men ändå snyggt ritar :)

Svar: Tack :)
LOUIE

#3 - - Skogsraah ☾:

Så fint!

Svar: Tack så mycket :)
LOUIE

#4 - - Sarah:

Jag är helt förälskad i denna! Det liknar nästan ett omslag till en Ghibli film och om det var det skulle jag sett den filmen en gång, för jag vill veta mer! Så fort jag får pengar ska jag köpa detta tryck, jag älskar det!

Svar: Åh tack så jättemycket! Att få min konst jämförd med Ghibli filmer tar jag som en enorm komplimang :DKul att du vill köpa tryck av den,tack:)
LOUIE

Upp