Art By Louie kommer flytta

 
Bloggen ser lite annorlunda ut för tillfället då jag håller på att flytta den. Jag kommer byta till en annan bloggportal helt enkelt, men det kommer fortfarande vara samma blogg. Jag kommer vara kvar på blogg.se till början av nästa månad tänkte jag, så när jag bytar kommer jag skriva inlägg om det.
 
Anledningen låter kanske girig, men det är för att jag inte får ut något från bloggen. Jag har för tillfället ingen inkomst, förutom de få tavlor jag emellenåt säljer, och jag lägger ned såpass stor tid på bloggen (den är ju som min portfolio) att jag känner att jag lika gärna kan tjäna lite på den. Den nya bloggportalen tjänar man inte stora summor, men det är bättre än inget.
 
Men jag kommer fortsätta skriva på denna bloggen ett tag till, sedan meddelar jag er när jag bytar.:)
Allmänt | |
Upp