Mardröm 2 : Bli jagad

 
 
 
Andra mardrömmen : Att bli jagad av någon eller något.
 
Att ha mardrömmar om att bli jagad innebär oftast att man är stressad över något. Kan också handla om att man undviker något man tycker är jobbigt.
 
Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artist, artwork, creepy, fantasy art, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, low brow art, lowbrow art, läskig, mardröm, nightmare, run, running, scary, spring, tecknare, tecknat, teckning, teckningar | |
#1 - - Dixi Wonderland:

Jag minns alltid mina drömmar vilket känns konstigt för jag känner ingen annan som kan berätta så detaljerat som jag kan om mina :) Intressant det där med att tyda vad drömmarna betyder.

Svar: Så kul att du kan komma ihåg dina drömmar:D Jag är också duktig på att komma ihåg dem, kan fortfarande berätta om drömmar jag haft för flera år sedan :)
LOUIE

#2 - - Dixi Wonderland:

En av de drömmarna som jag har starkast minne ifrån hade jag som 6 åring. Minns fortfarande alla detaljerna, färgerna osv haha :D

Svar: Så himla kul :dden äldsta dröm jag kommer ihåg är nog från när jag var åtta:)
LOUIE

#3 - - ellenlundis:

Såg dina målningar på din instagram! Häftiga bilder! :)

Svar: tack så mycket :)
LOUIE

Upp