Stars

 
 
Jag har haft en bild länge i huvudet, och detta är ett av många försök att få ner den på papper.Är inte riktigt nöjd, tror aldrig jag kommer lyckas att göra den så exakt som jag ser den framför mig, jaja. Jag kommer fortsätta föröka tills jag får den så lik som möjligt :)
 
 
Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, drawing, earth, fantasy art, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, low brow art, lowbrow art, min konst, moon, mother earth, my art, rymd, rymden, space, stars, tecknare, tecknat, teckning, teckningar | |
#1 - - Malin Hyving:

Häftig bild! Förstår verkligen känslan av att försöka få ut det man har i huvet på papper. Fast för mej handlar det om text istället för bild. Kan ha en väldigt klar idé om hur jag vill att texten ska bli, men när jag skriver blir det ändå inte som jag tänkt. Man får göra om och göra om tills man blir nöjd.

#2 - - ellenlundis:

Ibland när jag ritar, så kommer inte min häftiga idé på pappret.. det blir något helt annat. :) Men de blir fint de med.

Jag tycker att du är duktig på att teckna. ( Jag tror att jag har fastnat din blogg.. Vet inte hur länge jag har följt din blogg. Kanske under sommaren..? :D )

Svar: Ja det blir ofta såTack!
LOUIE

Upp