The artist

 
 
Hon skulle hållt en pensel i sin hand, men det kändes för "uppenbart", och jag känner mig mer nöjd med att hon skapar rymden med sin bara hand istället.
Med denna teckningen ville jag fånga känslan av att skapa, det är iallafall så här jag känner det ibland, när jag verkligen förlorar mig själv i skapandet. När omvärlden försvinner och det är bara jag, pennan och pappret (eller penseln och duken), och jag lyckas få ner bilderna som snurrar runt i mitt huvud. Man flyter bort liksom medan man skapar sina egna världar.
 
 
, Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, cosmos, digital art, fantasy art, illustration, illustratör, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, kosmos, low brow art, lowbrow art, min konst, my art, måne, pop surrealism, rymd, rymden, sol, space, stars, steampunk art, stjärnhimmel, stjärnor, surrealism, tecknare, tecknat, teckning, teckningar, the artist | |
#1 - - ellenlundis:

Va fint! :)

Svar: Tack!
LOUIE

Upp