Ljus och mörker

 
 
Rymden och stjärnorna i klänningen gjorde jag digitalt. Det blir inte samma sak när man gör det i datorn än när man gör det för hand, iallafall inte för mig. Jag vet inte vad jag tycker om denna, det är någonting som fattas, det är väldigt tomt. Men den får vara som den är, jag tröttnade halvägs inne i tecknandet och kommer antagligen inte fortsätta på den.
 
 
, Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, digital art, fantasy art, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, low brow art, lowbrow art, my art, steampunk art, tecknare, tecknat, teckning, teckningar, the artist | |
#1 - - ellenlundis:

Åhh vad du är duktig! :D

Svar: Tack :D
LOUIE

#2 - - Emma:

Vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket :)
LOUIE

Upp