Tre tavlor

 
För ett tag sedan fick jag frågan av konstnären Alf Lundström ifall jag ville ställa ut några av mina tavlor i ett av fönsterna till hans atelje, vilket jag såklart tackade ja till! Känns väldigt kul då detta är första gången jag visar upp mina målningar. På utställningen som pågår i Helsingborg är det mina teckningar som är upphängda. Bilder från den utställningen kommer så småningom!
Tyvärr fick jag inte så bra bilder, reflektionerna i fönstret stör ganska mycket. Hur jag än ställe mig gick det inte att undvika dem.
 
 
 
De tre tavlorna som ställs ut är min senaste målning Rose garden (som även var mitt bidrag till Montlhy Makers), Butterfly girl och Inachis io.
Det var väldig kul att få en sån här möjlighet, och är väldigt tacksam! Det är en konstig men rolig känsla att få se sina tavlor visas upp såhär:)
 
 
Allmänt | |
Upp