Muschroom

 
 
 
Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artist, artwork, drawing, fantasy art, konst, konst blogg, my art, surrealism, tecknare, tecknat, teckning, teckningar | |
#1 - - Karin:

Dina teckningar så så extremt bra!

Svar: Tack så väldigt mycket :)
LOUIE

#2 - - ellenlundis:

Läskigt snyggt! Var för du dina idéer/inspiration ifrån? Säker har jag frågat de förut.. ^_^

Svar: Tack! Främst inspireras jag av naturen, drömmar och mina egna känslor. Jag inspireras såklart också av konstnärer jag följer och jag hittar mycket på nätet också, pinterest t.ex :)
LOUIE

#3 - - Clara:

Du har väldigt ball stil! Tror att dina teckningar skulle göra sig bra som tatueringar.

Svar: Tack så mycket ^^
LOUIE

#4 - - Alexandra:

Den påminner mig jättemycket om Jordskott på gick på SVT för ett tag sedan. Väldigt cool teckning!

Svar: Tack! Har inte hört om Jordskott innan, ska kolla upp det, låter intressant :)
LOUIE

Upp