Mardröm 4 : Falla

 
 
En mardröm som jag tror de flesta någon gång haft, att falla. Blev inte så nöjd med min tolkning men den duger :)
 
Att falla/ramla i en dröm är att tappa fotfästet. Att man är på väg att tappa kontrollen.
 
Mardrömmarna går att köpa som tryck i min webshop, här!:)
 
Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artist, artprints, artwork, falla, falling, konst, konst blogg, konst till salu, konst tryck, konstblogg, konstnär, mardröm, nightmare, tecknare, teckning, teckningar | |
#1 - - ellenlundis:

Att ramla ner, har jag drömt några gånger. :P

Svar: Jodå jag med :/
LOUIE

#2 - - lina:

Jäklar så snyggt! Gillar att huden liksom smälter

Svar: Tack så mycket! :)
LOUIE

#3 - - Fossan:

Riktigt snygg och uttrycksfull!

Svar: Tack så mycket :)
LOUIE

#4 - - My:

Va fint! Verkligen spännande med drömmar och vilken kul idé att tolka olika typer av mardrömmar!

Svar: Tack :)
LOUIE

Upp