Dragonfly

 
 
Drawlloween och inktober gick ju inte så bra, tecknandet över huvud taget har legat stilla. Men ska försöka komma igång igen.
Här är en teckning som jag arbetat på nu, jag valde att ge den lite färg för det kändes som att någonting saknades.
 
Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, dragonfly, drawing, fantasy art, insect, low brow art, lowbrow art, my art, pop surrealism, surrealism, tecknare, tecknat, teckning, teckningar, trollslända | |
#1 - - ellenlundis:

Vad menas med inktober? :) Snyggt ritat!

Svar: Inktober är en utmaning då man ska teckna något i bläck varje dag under oktober, har skrivit mer om det här:) :http://louielei.blogg.se/2015/october/drawlloween-och-inktober.html

Tack :)
LOUIE

#2 - - ellenlundis:

Jaha :) Då förstår jag. :)

#3 - - ellenlundis:

Vad använder du för färg-pennor o färgmaterial? :)

Svar: Använder mig av helt vanliga vattenfärger :)
LOUIE

#4 - - ellenlundis:

Aha! Brukar du måla med färgpennor också? Vart köper du dina vattenfärger? Jag brukar köpa målargrejer hos TGR eller hos Clas Ohlson. :)

Svar: Ja jag har färgpennor också, akvarellpennor, men de har jag inte använt på länge. Det är lite olika var jag köper mina saker, men mycket av det jag har kommer ifrån panduro:)
LOUIE

#5 - - ellenlundis:

Tack för tipset! :)

#6 - - Elin:

Häftigt :D <3

Svar: Tack!
LOUIE

Upp