Bloggen föll i glömska igen

 
 
 
 
 
 Jag glömde bort bloggen igen, eller rättare sagt så glömde jag bort tiden. Och snart kommer det bli uppehåll på bloggen igen då jag åker utomlands nästa vecka.
I brist på annat så visar jag några tjuvtittar från en kort animation som jag gjorde till min mamma till mors dag. Den handlar om en ensam stjärna som beger sig ut för att hitta en vän, typ. Helt ärligt så ville jag bara göra något med en massa vackra färger,hehe ^^
 
 
 
Digitalt | animation, animation, art, art blog, art by louie, artist, artwork, digital art, digitalt, fantasy art, film, konst, konst blogg, konstblogg, kort animerad film, kortfilm, rymd, rymden, short animation, space, stars, stjärnhimmel, stjärnor, sun | |
#1 - - Petra Wikman:

Fina bilder! Så himla lätt att glömma bort bloggen, känner igen mig såååå väl!

Svar: Tack så mycket:)Ja det är väldigt lätt, och jag gör det alltför ofta Xd
LOUIE

Upp