My favourite things

 
Skannade in bilden, och nästan all färg försvann. Försökte fixa det så gott som möjligt men ser verkligen inte bra ut. Jaja, My favourite things är ifallafall klar nu och den ser mycket bättre ut i verkligheten. Jag är väldigt nöjd med den och den betyder mycket för mig. Jag antar att om man först tittar på den så ser det kanske ut som att jag bara blandat ihop en massa slumpmässiga saker, men jag lovar att varenda liten detalj har ett syfte av något slag :)
 
Annars så håller jag för tillfället på med en beställning, kanske visar bilder av den sen :)
 
 
 
Teckningar | art, art blog, art by louie, art inspiration, art prints, artbylouie, artist, artprints, artwork, bubbla, bubble, cloud, drawing, eye, eyes, fantasy art, frog, girl, groda, illustration, illustratör, jordgubbe, konst, konst blogg, konst tryck, konstblogg, konstnär, low brow, low brow art, lowbrow, lowbrow art, moln, pop surrealism, popsurrealism, strawberry, tecknare, tecknat, teckning, teckningar, öga, ögon | |
#1 - - Jinx:

Otroligt fin målning! Du är jätteduktig :)

Svar: Tack så mycket :)
LOUIE

#2 - - Hanna Karlsson:

Jag tycker bilden är riktigt snygg!

Svar: Tack så väldigt mycket :)
LOUIE

Upp